1.SWAP s Lintuškou - HOLČIČÍ ...

04.01.2015 16:33

Ahoj...

můj první swapík sem si vybírala z nabídnutých swapů a vybrala sem si Lintušku ... teda její swap :-) ... ,,holčičí ???To je přeně pro mě  ,, řekla sem si , jsem typická shopaholička :-)

cena byla 200kč

Věci sem vybírala podle toho co mi padlo do oka a lehce v její oblíbené mint bravě ...

  • Balea sůl do kopele - kterou já mám moc ráda ...
  • Odličovací houbičky - ty jsou taky moje moc oblíbené a typicky holčičí záležitost ..
  • Čistítí gel OLIVOVÝ od Avonu - strašně mi vyhovuje tak sem taky přidala ...
  • Slupovací masku (korejskou) - to je pro mě best of ...
  • Naušničky - ty sem doufala že potěší 
  • Lak na nehty - v krásné mint barvě 
  • Svíčky mint s bílím dekoračním pískem 

a nakonec nějaké SLADKŮSTKY - dokonce mi Lintuš později psala odkud TOFÍK je ,že jí moc chutnal ...

Tak a tohle mi přišlo od ní ... potěšilo mě ,že kdybych si já šla nakoupit, tak po těchle věcech bych já nešáhla ... ale ne proto že by se mi nelíbily ale proto že mám oblíbené jiné značky ... 

  • Maybelline - BABY lips je typický holčičí balzám na rty a určo využiju ... ikdyž to mazání flákám ale pssst :-)
  • ,,Brož,, je zrovna ta věc po které bych nesáhla ale moc potěšila a hodně sem si ji oblíbila ...
  • Garnier deodorant - voní pro mě nezvykle , spíše parfémově ... ale určo využiju ... 
  • Sprchový gel od Yves Rocher ... vůně dokonalost ... velikost  dokonalá ... miluju střídání pečující kosmetiky a tahle velikost 200ml je pro mě super!!!!!
  • jen stíny NYC je trefa vedle ... mám zelené oči a modré síny nepoužívám ale už sem darovala takže taky moc potěšily ...

 
Shrnutí swapu s Lintuškou : komunikace super , věcičky krásné  i doba dodání v pořádku ... moc doporučuji 10/10

Diskusní téma: 1.SWAP s Lintuškou - HOLČIČÍ ...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek