2.SWAP s Danfikou - Zahřívací ...

04.01.2015 17:15

Zahřívací swap mi napadl po jedné ošklivo-podzimní procházce s pejsanama ...

Zahřívací to je ono ... první se mi ozvala Danfika a já souhlasila ... ikdyž po přečtení jejího profilu sem moc nevěděla jak swap uchopit protože máme rády uplně jiné věci a mě se špatně nakupují věci co jsou třeba i hezké ale ne můj vkus ... pak sem nerozhodná až zoufalá  ...

cena byla 200kč

  • Hrníček - sem vybrala a strašně se mi líbil a myslela sem že se bude líbit (ale po přečtení jejího blogu sem zjistila že ne-e .. :-( )
  • Svícen - sem pyromanka takže sem si svíčky a svícny začala vyrábět a tohle byl výsledek :-)
  • Můj oblíbený podzimě zimní čaj 
  • Tableta do koupele ... tahle vůně je pro mě jedna z nej ...
  • a sladkůstky na zahřátí a dobrou náladu ...

Tak tentokrát se mi swap moc nepoved i taky díky čp ale ted už je to jedno :-(

Balíček od D. se mi po rozbalení moc líbil a byla sem nadšená ale po pořádném zkouknutí věcí sem si lehce spočítala ,že věci v něm přesáhli minimálně jednou tolik rozpočet, původně domluvený ,což mě paradoxně zklamalo a zkazilo to nadšení ... 

  • vlastnoručně dělaná krabička - ta se vždy hodí ...
  • Puntíkaté ponožky - super volba 
  • Hrníček PUNTÍKATÝ - moc pěkný
  • Čokoláda pepř s jahodami - ta teda putovala dál ... doufám že to D. neurazí 
  • Černý čaj s čokoládou ... JÁ sem konzerva :-)
  • Svícen s táckem - moc hezká dekorace
  • šála - ta mě potěšila nejvíce ... před 3-týdny ,než mi balíček přišel, sem si koupila čepici šedou a nemohla najít šálu která by se mi k ní hodila a takle je super ...
  • aroma olej Ranní rosa - ten si kupuju už léta což byla trefa největší ...

takže se mi swap líbil taky se mi líbilo že si Danfika proštudovala můj profil a šla přesně podle něj ... někdo se neráčí jej ani proletět ... komunikace SUPER , věcičky pecka jen se mi nelíbilo to dodržení ceny 
takže 8/10

Diskusní téma: 2.SWAP s Danfikou - Zahřívací ...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek