4.SWAP s Dadadd -100 kč rychlovka

05.01.2015 13:30

Můj 4 swapík sem chtěla takovou rychlovku protože předchozí swap mi nevyšel.Tak sem to chtěla dohnat a stihnout ještě nějaký do vánoc ... Balíček od Dáši mi přišel okamžitě ... jen se stalo něco podobného jako s balíčkem pro Danfiku, že pošta jej doručovala skoro 10 dní takže ten můj nestihl přijít ... posílala sem Dáši podací číslo taže viděla že nekecám a nejsem podvodník :-D Nijak sme se s Dášou nedomlouvaly co v balíčku chcem ...

Tohle sem vybrala do balíčku pro ni ... joo a cena byla pochopitelně 100kč +- ... :-D

  • Sprchový gel - od Baley ale už nevím vůni ,byly to nějaké fialové bobule ... vůně byla hodně sladká ale příjemně 
  • Sůl do koupele od Kneippu - JÁ TUHLE VŮNI ZBOŽNUJI
  • Čokoláda - PEPŘ A JAHODY tu jsem dostala od Danfiky a chtěla sem at si na ní někdo pošmákne já nedostala odvahu a rozbalenou už je blbý ji někomu dávat :-D
  • Čajíky z mé sbírky v starorůžové krabičce a mašličkou :-)
Dáša psala že se jí balíček líbil a vše využije tak doufám že jo :-)
 
A tenhle balíček mi přišel od ní ... na ničem sme se nedomlouvaly a taky to tak dopadlo ... snad ani jedna věc se mi moc nepozdávala a vůbec MI nepadla do vkusu ... ale i to se může stát mě se to podařilo u balíčku pro Danfiku se moc netrefit ...
 
  • Kafíčka - 3v1 je docela fajn volba jen nesladím takže nevyužiju snad pro návštěvy .
  • Tělové mléko no-name značky divně vonící :-(
  • Dáša psala záložka do knížky ale myslím že i ani ona nevěděla co to je ... pro mě bohužel blbost zadarmo drahá :-(
  • cd s relaxační hudbou to bylo uplně mimo poslouchám rock-metal taže nic :-(
  • sprej na nohy využije přítel :-)
  • 2 plovoucí svíčky jen pohozené žádné hezké zabalení ...
Nejsem určitě na Dášu naštvaná ono se to vážně stát může i mi psala že ji to mrzí  a že doufá v další swap kde se to pokusí napravit :-)
3/10 Milu 

Diskusní téma: 4.SWAP s Dadadd -100 kč rychlovka

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek