5.SWAP s Véér - Fialové vánoce

05.01.2015 17:05

Líbil se mi nápad na swap sladěný v jedné barvičce ... Verčina barvička je fialová a vůně levandule a já se s ní domluvila na bílé a vůně kokosu ... jak se nám balíčky povedly se můžete kouknout dál ... cena byla 200kč a komunikace super ...

Věci se mi vybíraly super a docela sem věděla co chci nakoupit ...

  • Sprchový gel - vůně levandule a vanilky mě učarovala ... mňam :-D
  • Bílý rámeček s fotečkou pováns - hezká dekorace
  • Fialová dekorační aroma lampička - mě přišla roztomilá ...
  • Svíčka s levandulovou vůní ... 
  • Červený ,,pocukrovaný,, lak na nehty od Catrice je pro mě vánoční pecka pro milovníky červené :-)
  • S mé sbírky košíčky na pečení maffinů ... Veruška miluje pečení jako já :-)

 

Verči se dárečky moc líbily ... PŘÁLA SI TOTIŽ PŘEVÁŽNĚ DEKORACE DO POKOJE což sem se snažila dodržet :-)
 
 Tak tyhle dárečky mi přišly o Verči ...
  • Sprchový gel - ten se nikdy neztratí :-)
  • 2x Ponožky - pro mě pecka jsem ponožková :-)
  • Balzám na rty - od baley 
  • Čokoláda - přítel zblajznul :-)
  • Krém - na ruce 
  • A nakonec KRÁSNÝ SVÍCEN který mi udělal velkou radost :-)
 
Věcičky se mi líbily jen škoda že swap byl na dané téma což bylo fialové/bílé vánoce a to si nejsem jistá jestli bylo dodržené ... :-) takže 6/10