7. SWAP S Véér - 1x věc za 100 ,,PROMYŠLENÝ SWAP,,

26.01.2015 16:17

Když mě tenhle swap napadl tak sem si řikala že to bude super výzva ( kterou jsem nezvládla :-D )

Na výzvu se mi ozvala Véér se kterou sem již swap dělala a přišlo mi to super ,protože mě hned napadlo co jí vyberu ... 

Jen se stalo to že sem neměla štastnou ruku a ,,to,, jsem nesehnala ... :-( píšu to protože se třeba příště poštěstí a budu moct tenhle swap napravit ... 

Tak sem to chtěla Véér vynahradit a nakoupila sem do balíčku tohle ... :-)

  1. Maffinky - slyšela sem že tyhle perníčkové mafinky sou výborné ... :-)
  2. Vosky - Yankee CANDLE - FRESH CUT ROSES (tuhle vůni miluji ) a BEACH FLOWERS 
  3. DOBROTKY - pro Verči pejska Bena 
  4. Vzorečky mých oblíbených tělových másel - kakaové od BALEA a kokosové od CIEN ... 

TAK JEN DOUFÁM ŽE SE DÁREČKY BUDOU VERČI LÍBIT ... :-)

BOHUŽEL ČESKÁ POŠTA PERLILA A BALÍČEK OD VERČI DOPADL TAKHLE ...

 

Ale svíčku sem zachránila a už ji pálím a její vůně je  božská ... moc děkuji za balíček a už se těším na třeba na příští swap ... :-) 9/10

Diskusní téma: 7. SWAP S Véér - 1x věc za 100 ,,PROMYŠLENÝ SWAP,,

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek