9.SWAP s Véér - Překvápko swap :-)

04.03.2015 16:56

                                                                                      Ahoj ... 

hodně mě poštěšil mail od Verči, kdy mi psala že by chtěla semnou uskutečnit další (v pořadí už třetí) SWAP...

V podstatě jsem měla jasno ikdyž ... 

  1. SILIKONOVÉ KOŠÍČKY na maffinky, které jsem si musela vzít i já, protože podle mě mají super velikost a doufám že Verči udělají radost :-)
  2. MILKA sladkosti  - přišla mi roztomilá ta velikost .A čokoládka s oplatečky LU je super i já neodolala...
  3. SEZAM ČOKOLÁDA -je moje snad jediná sladkost které já neodolám - a bylo těžké ji pustit z ruky a přidat ji Verči :-D
  4. Sůl do koupele TETESEPT - levandulová vůně ... TETESEPT mají aspoň za mě super koupele ...
  5. HORKÁ ČOKOLÁDA - přítel ji miluje a tím pádem ji ,,nutí,, každému takže ta je od něj... tak doufám ,že bude chutnat  :-) 
  6. YANKEE CANDLE - levandulová vůně o5 sem si ji koupila i sobě, krásná vůně.
  7. Hrošík - ten tam prý nesmí chybět, tak když nesmí, tak nesmí ... :-D
  8. HRNÍČEK - je nejroztomilejší :-)
  9. OLEJ -do aroma lampy-levandule je z mé oblíbené řady já si kupuju pomeranč a čisté prádlo ...
  10. RATANOVÉ SRDÍČKO - je krásná dekorace - mně se strašně líbí na klice u dveří...
  11. Maffin - je moje domácí směs na maffiny... dlouho leté zkoušení a přítel tyhle miluje, takže je to můj TOP recept na MAFFINKY doufám že budou ch  utnat ...

DOUFÁM ŽE SE BALÍČEK BUDE LÍBIT :-) 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Balíček od Verunky byl NEJ!!!!!!Verča spojila super nápad a můj wishlist, takže s toho vzníkl nádherný swap úlitý přesně pro mě ... bez jakékoliv výhrady ... což mi trochu připomíná, že se porovnání ,stydím za to co jsem poslala já ... :-)
 
  1. KOŠÍK - který dělala Verunčina mamka a je božský a moc za něj děkuji !!!! A přemýšlím o objednávce u Verunčiny maminky na další :-) .
  2. BALEA - tělové máslo které já mám nejraději takže pecka!!!
  3. YC vosk do aroma lampy - nádherně voní a už mi hoří ... HONEY BLOSSOM
  4. YVES ROCHER - sprchový gel s peelingem OSTRUŽINA - sem si moc přála !! Jen já se  do YVES ROCHER se dostanu tak 1 ročně ...  :-)
  5. Od té doby co jsem od LIntušky dostala sprchový gel od YR  tak jsem chtěla vyzkoušet grepový - a mám ho jůůůů a voní nádherně a už se na něj těším :-)  je božský stejně jako můj první od YR a už snad ani jiné sprchové gely nechci ...
  6. A nakonec dobrůtky pro moje mopsinky Lillinku a Enný a moc děkujou tětě byly mňam :-)
Takže pro mě jednoznačně 10/10 a už se těším někdy na další :-)