Co se mi líbí a co ne ...

07.01.2015 11:45

NĚCO O MNĚ ...

Je mi 26 let ,bydlím s přítelem v rodinném domě se dvěma pejsánkama ,mopsinkama Lilli a Enný ...
Jsem prostě  infantilní shopaholička ... :-)
 
  • miluju svíčky , svícny , aromalampy,oleje,vosky Yankee Candle 
  • taky bytové dekorace v převážně - zelené,šedé a bílé barvě
  • naušnice,náramky a náhrdelníky moc nemám ale určo bych nějaké uvítala a udělaly by mě radost
  • Miluju šátky, šály, a ponožky ...

 

KOSMETIKA :

  • plet-mám smíšenou ,suchou a citlivou ...
  • mám ráda hutnější tělová mléka až másla ...
  • na odličování používám dvoufázové odličovače a vody než mléka
  • miluju koupele takže jaké koliv varianty koupelnových solí a pěn a olejů budou super
  • mám ráda kokosový olej ,masážní oleje 
  • jsou dobrým nápadem i šampony nebo balzámy nebo masky na vlasy ... vlasy mám barvené ,citlivá pokožka 
  • s dekorativky používám , báze, pudry-spíše transparentní, stíny-nude (mám zelené oči) měděné ,zelené,fialové šampán a šedé ,řasenku,linky ve fixu jakékoliv barvy, a rtěnky ...
  • VŮNĚ SE MI LÍBÍ -květinové , kokos, lehce těžké 
 
,,Jídlo,, jím zdravě ...
  • mám ráda sypané čaje 
  • kafe
  • sladkosti i potraviny se značkou vím co jím
 
Co v swapících nechci ... 
  • dekorace a bižu ve zlaté barvě
  • diy
  • slazené nápoje a kafe
  • kosmetika od větnamců no-nome kosmetika
  • hudba cd- pokud se nedomluvíme jinak
  • kýčoviké sošk
  • yčokolády a sladkosti pokud se nedomluvíme jinak ...
  • BALZAMY na rty 
  • LAKY na nehty

 

 

CO SE TÝČE DEKORACÍ A SVÍČEK VIZ. FOTEČKY DOLE :-)