6. SWAP s FashionSue - Roztomilý swap ...

07.01.2015 11:13

Proč Roztomilý swap ???? Jednoduše ,protože mě to přišlo roztomilý ... :-D

Zuzčin roztomilý swap byl její první ... komunikace byla střední ... cena 200kč ...

Nakupovat roztomilé věci je fakt super a určo ho někdy udělám i sama :-)

Tyhle věci sem ulovila :-)

  • Puntíkaté kaperníčky - no někomu to může připadat divné ale mě přišly miloučké ... miluju puntíky :-)
  • Stromečková vánoční LIMITKA od Milky - ta je tak roztomilá že byl si ji dala i já na posezení a to sladké nejím ... 
  • Hrníček se sovičkou - o roztomilosti soviček se nemusíme ani bavit prostě jsou !!! :-)
  • Naušnice se socičkama v krabičce spuntíky a mašličkou ... :-)

Co vy na to??? :-) 
 
Balíček měl přijít do vánoc jako ten ode mě ale Zuzce se to nepovedlo, takže mi balíček udělal radost až někdy kolem silvestra :-)
 
  • Sprchový gel Palmolive - nenadchne neurazí ...
  • Balzám na rty Balea ... :-/
  • Maska na obličej - tak ta se neztratí ...
  • Lak na nehty - červený ... červená není moje oblíbená barva takže poputuje dál ...
  • Čokoláda - sladké nejím takže nic
  • Naušnice - škoda že sou červené ... snad se na leto budou hodit ...
  • Lotus pomazánka - prošlá :-( 
  • ***mušlička přiložená v dopise - nej
  • ***krabička ve které balíček přišel - nej

 

No , kdyby se balíček jmenoval ,,moje oblíbené věci ,,  tak by to bylo v pořádku ale v roztomilém balíčku bych si představovala trošku něco jiného ... Ale mušlička v dopise mi přišla roztomilá a krabička ve které balíček přišel ... miluju motiv vloček :-) takže 6/10

 

 

  •